Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Jun 2, 2015 19:43:10 GMT 1
Hey Tom, heb je al een uitslag? Of laat die nog even op zich wachten? En ik had net even een slikmomentje, toen ik me realiseerde dat ik na een heel jaar stagelopen nu nog maar 9 dagen te gaan heb. Had niet verwacht dat ik er emotioneel door zou raken, maar heb in dit jaar zoveel meegemaakt daar en ik heb zoveel ontwikkelingen doorgemaakt daar, dat het als een tweede thuis is gaan voelen. Nee haha, ik moet helaas nog erg lang wachten. 8 juli 2015 heb ik de laatste mondelinge examens en tevens ook de uitslag van zowel de schriftelijke examens als de mondelinge examens. Op die dag weet ik of ik geslaagd ben of niet en of ik genoeg heb gescoord om naar HAVO te kunnen gaan - of niet.
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Jun 2, 2015 20:03:40 GMT 1
Hey Tom, heb je al een uitslag? Of laat die nog even op zich wachten? En ik had net even een slikmomentje, toen ik me realiseerde dat ik na een heel jaar stagelopen nu nog maar 9 dagen te gaan heb. Had niet verwacht dat ik er emotioneel door zou raken, maar heb in dit jaar zoveel meegemaakt daar en ik heb zoveel ontwikkelingen doorgemaakt daar, dat het als een tweede thuis is gaan voelen. Nee haha, ik moet helaas nog erg lang wachten. 8 juli 2015 heb ik de laatste mondelinge examens en tevens ook de uitslag van zowel de schriftelijke examens als de mondelinge examens. Op die dag weet ik of ik geslaagd ben of niet en of ik genoeg heb gescoord om naar HAVO te kunnen gaan - of niet. Zal voor je duimen dat het heel goed gaat. Ik geloof er in dat je het kunt.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 2, 2015 20:12:00 GMT 1
Nee haha, ik moet helaas nog erg lang wachten. 8 juli 2015 heb ik de laatste mondelinge examens en tevens ook de uitslag van zowel de schriftelijke examens als de mondelinge examens. Op die dag weet ik of ik geslaagd ben of niet en of ik genoeg heb gescoord om naar HAVO te kunnen gaan - of niet. Zal voor je duimen dat het heel goed gaat. Ik geloof er in dat je het kunt. Dank je wel!!! Nou, de schriftelijke examens zijn nu achter de rug dus zoals je begrijpt is er echt een last van mijn schouders gevallen haha. Ze zeggen dat de mondelinge examens veel gemakkelijker zijn, dus ik hoop op een minder intensieve week dan.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 2, 2015 20:16:13 GMT 1
We hebben nu trouwens "activiteitenweek". Een soort van week bedoeld voor ontspanning na de examenmaand mei. Gisteren hadden we dus roeien en ik ben toen goed onderuit gegaan LOL mijn rector stond achter me en heeft me opgevangen, anders was ik in het water gevallenxD Mijn held van de dag. Nou ja toen dat roeien werd uitgelegd kreeg ik zo'n ontzettende kramp... ben toen naar het toilet gerend (moest ik eerst nog aan 3 mensen vragen waar dat was ) om vervolgens op de deur van een bezet toilet te kloppen en als arrogante reactie "eh, deze is bezet " terug te krijgen. Geweldig! Toen was er dus nog 1 bootje over waar ik kon instappen en dat was inclusief: een kapitein die op zielen zat, dus de roeiboot als een zeilboot bestuurde, 2 clowns met mobieltjes en irritante muziek (<- en continu geschreeuw!) en nog een gast die niet tegen het opspattende water kon wat de kapitein motiveerde om meer met de peddels te slaan in het water waardoor ik dus ook nat werd. Kanaalwater in mijn haar, kanaalwater in mijn neus en wat we tegenkwamen was niet echt de moeite waard; een gedumpte fiets in de gracht, gras dat uit een bootje groeide, een rottende schnitzel in een ander bootje... Mijn dank was groot toen het over was. Daarna nog iets genaamd "vossenjacht" wat inhield dat onze leerkrachten verkleed waren en verstopt in een gedeelte van de stad en die moesten we dan zoeken, dat was best leuk. Toen kwam er een of andere idioot naar me toe met de vraag of ik een "groepje" met hem wilde vormen!? Dus ik zei; "oh ja, tuurlijk" om vervolgens het antwoord "nee grapje, ik ga al met hen *wees naar 2 andere idioten*" te ontvangen. Dat was dus de kers op de taart van een bijzonder druilerige dag. Toen ik thuis was, was ik bijzonder vermoeid en vandaag heb ik me ziek gemeld omdat ik last heb van spierpijn, hoofdpijn, oorpijn en buikkramp.
|
|
|
Post by ✨💃 on Jun 2, 2015 20:17:35 GMT 1
Ik hou niet van deze taal.
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Jun 2, 2015 20:23:54 GMT 1
Ik hou niet van deze taal. Waarom kom je hier dan?
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Jun 2, 2015 20:25:45 GMT 1
Zal voor je duimen dat het heel goed gaat. Ik geloof er in dat je het kunt. Dank je wel!!! Nou, de schriftelijke examens zijn nu achter de rug dus zoals je begrijpt is er echt een last van mijn schouders gevallen haha. Ze zeggen dat de mondelinge examens veel gemakkelijker zijn, dus ik hoop op een minder intensieve week dan. Dat geloof ik zo ja. Ben blij dat die last nu weg gevallen is dan. En mondeling kan makkelijker zijn, vind ik vaak wel, omdat je dat door hardop te denken nog wel eens halve punten kunt scoren, omdat je wel in de goede richting dacht. (Deden ze bij ons iig nog wel eens) Heel veel succes Tom!
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 2, 2015 20:30:42 GMT 1
Dank je wel!!! Nou, de schriftelijke examens zijn nu achter de rug dus zoals je begrijpt is er echt een last van mijn schouders gevallen haha. Ze zeggen dat de mondelinge examens veel gemakkelijker zijn, dus ik hoop op een minder intensieve week dan. Dat geloof ik zo ja. Ben blij dat die last nu weg gevallen is dan. En mondeling kan makkelijker zijn, vind ik vaak wel, omdat je dat door hardop te denken nog wel eens halve punten kunt scoren, omdat je wel in de goede richting dacht. (Deden ze bij ons iig nog wel eens) Heel veel succes Tom! Ja, zo doen ze het bij ons ook. En bedankt, ik post het - uiteraard - hier als ik de uitslag heb.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 2, 2015 20:31:26 GMT 1
Ik hou niet van deze taal. Prima joh.
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Jun 2, 2015 21:11:09 GMT 1
Dat geloof ik zo ja. Ben blij dat die last nu weg gevallen is dan. En mondeling kan makkelijker zijn, vind ik vaak wel, omdat je dat door hardop te denken nog wel eens halve punten kunt scoren, omdat je wel in de goede richting dacht. (Deden ze bij ons iig nog wel eens) Heel veel succes Tom! Ja, zo doen ze het bij ons ook. En bedankt, ik post het - uiteraard - hier als ik de uitslag heb. Ben heel benieuwd, zal dit topic zeker in de gaten houden die dag.
|
|