|
Post by ~Rethnas~ on Jul 24, 2016 0:33:22 GMT 1
Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik toch bijna de enige belg ben die zo actief is op dit forum Wat vinden jullie Nederlanders eigenlijk van België (graag eerlijke antwoorden )
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jul 24, 2016 1:49:41 GMT 1
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jul 24, 2016 1:53:45 GMT 1
Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik toch bijna de enige belg ben die zo actief is op dit forum Wat vinden jullie Nederlanders eigenlijk van België (graag eerlijke antwoorden ) Ik heb gemixte gevoelens over België. Ik hou van Antwerpen. Vlaamse wafels en friet Qua mensen die ik ken en mijn eigen ervaringen vind ik Belgen erg bot bijna tegen rascistisch aan. Maar ook wel eerlijk en direct heb ik t idee. Dat vind ik juist weer erg tof Nou jou mening over Nederland?
|
|
Jens
NBU Council
he/him
3,150
11,490
My favorite bad bitch, I think she the GOAT
|
Post by Jens on Jul 24, 2016 4:02:03 GMT 1
Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik toch bijna de enige belg ben die zo actief is op dit forum Wat vinden jullie Nederlanders eigenlijk van België (graag eerlijke antwoorden ) Oh België Ik hou van België tbh . Dit kan zijn omdat ik er heel vaak kom of omdat mijn dialect een mix is tussen Nederlands/Vlaams, ik weet het eigenlijk niet....Ik vind België gewoon een mooi land. FRIET(stoofvlees) whoops. Belgen kunnen wel heel grof zijn, maar daar kunnen de Nederlanders ook wat van.
|
|
|
Post by ~Rethnas~ on Jul 24, 2016 5:16:10 GMT 1
Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik toch bijna de enige belg ben die zo actief is op dit forum Wat vinden jullie Nederlanders eigenlijk van België (graag eerlijke antwoorden ) Ik heb gemixte gevoelens over België. Ik hou van Antwerpen. Vlaamse wafels en friet Qua mensen die ik ken en mijn eigen ervaringen vind ik Belgen erg bot bijna tegen rascistisch aan. Maar ook wel eerlijk en direct heb ik t idee. Dat vind ik juist weer erg tof Nou jou mening over Nederland? Je hebt ergens wel gelijk over het bot zijn maar lang niet iedereen is zo. En over dat we eerlijk en direct zouden zijn daar twijfel ik toch aan dat is meer een eigenschap die ik zou geven aan nederlanders . Voor de rest vind ik dat alles bij jullie precies op het gemakje gebeurt en zonder haast jullie blijven zo rustig bij alles lijkt het wel , terwijl er hier allesinds in Vlaanderen altijd zeer veel stress heerst om te presteren op werk en school. Trouwens ik lach me altijd kapot als ik jullie frans hoor praten want geloof me dat kunnen jullie echt niet
|
|
|
Post by ~Rethnas~ on Jul 24, 2016 5:17:47 GMT 1
Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik toch bijna de enige belg ben die zo actief is op dit forum Wat vinden jullie Nederlanders eigenlijk van België (graag eerlijke antwoorden ) Oh België Ik hou van België tbh . Dit kan zijn omdat ik er heel vaak kom of omdat mijn dialect een mix is tussen Nederlands/Vlaams, ik weet het eigenlijk niet....Ik vind België gewoon een mooi land. FRIET(stoofvlees) whoops. Belgen kunnen wel heel grof zijn, maar daar kunnen de Nederlanders ook wat van. Op welke manier zijn we dan grof ? En ik veronderstel dat je dicht tegen de grens aan woont als je dialect een mix is tussen Vlaams & Nederlands (Waar dan ergens ?)
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jul 24, 2016 12:20:15 GMT 1
Ik heb gemixte gevoelens over België. Ik hou van Antwerpen. Vlaamse wafels en friet Qua mensen die ik ken en mijn eigen ervaringen vind ik Belgen erg bot bijna tegen rascistisch aan. Maar ook wel eerlijk en direct heb ik t idee. Dat vind ik juist weer erg tof Nou jou mening over Nederland? Je hebt ergens wel gelijk over het bot zijn maar lang niet iedereen is zo. En over dat we eerlijk en direct zouden zijn daar twijfel ik toch aan dat is meer een eigenschap die ik zou geven aan nederlanders . Voor de rest vind ik dat alles bij jullie precies op het gemakje gebeurt en zonder haast jullie blijven zo rustig bij alles lijkt het wel , terwijl er hier allesinds in Vlaanderen altijd zeer veel stress heerst om te presteren op werk en school. Trouwens ik lach me altijd kapot als ik jullie frans hoor praten want geloof me dat kunnen jullie echt niet Ja dat geloof ik best. Daarom zei ik ook uit mijn ervaring haha. Direct past wel bij ons nederlanders maar eerlijk no way gewoon haha. Nou dat valt erg mee met op gemak maar ik weet dat belgen daar iets erger in zijn. Over het Frans dan zit je persoonlijk bij mij aan het verkeerde adres ik heb marokkaanse roots dus ben met het Frans opgegroeid vooral in Marokko hahs
|
|
|
Post by ~Rethnas~ on Jul 24, 2016 12:32:15 GMT 1
Je hebt ergens wel gelijk over het bot zijn maar lang niet iedereen is zo. En over dat we eerlijk en direct zouden zijn daar twijfel ik toch aan dat is meer een eigenschap die ik zou geven aan nederlanders . Voor de rest vind ik dat alles bij jullie precies op het gemakje gebeurt en zonder haast jullie blijven zo rustig bij alles lijkt het wel , terwijl er hier allesinds in Vlaanderen altijd zeer veel stress heerst om te presteren op werk en school. Trouwens ik lach me altijd kapot als ik jullie frans hoor praten want geloof me dat kunnen jullie echt niet Ja dat geloof ik best. Daarom zei ik ook uit mijn ervaring haha. Direct past wel bij ons nederlanders maar eerlijk no way gewoon haha. Nou dat valt erg mee met op gemak maar ik weet dat belgen daar iets erger in zijn. Over het Frans dan zit je persoonlijk bij mij aan het verkeerde adres ik heb marokkaanse roots dus ben met het Frans opgegroeid vooral in Marokko hahs Ik bedoel ook de groote meerderheid van de nederlanders
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jul 24, 2016 12:41:29 GMT 1
Ja dat geloof ik best. Daarom zei ik ook uit mijn ervaring haha. Direct past wel bij ons nederlanders maar eerlijk no way gewoon haha. Nou dat valt erg mee met op gemak maar ik weet dat belgen daar iets erger in zijn. Over het Frans dan zit je persoonlijk bij mij aan het verkeerde adres ik heb marokkaanse roots dus ben met het Frans opgegroeid vooral in Marokko hahs Ik bedoel ook de groote meerderheid van de nederlanders Ja daar ben ik het eens met jou haha
|
|
Jens
NBU Council
he/him
3,150
11,490
My favorite bad bitch, I think she the GOAT
|
Post by Jens on Jul 24, 2016 13:06:34 GMT 1
Oh België Ik hou van België tbh . Dit kan zijn omdat ik er heel vaak kom of omdat mijn dialect een mix is tussen Nederlands/Vlaams, ik weet het eigenlijk niet....Ik vind België gewoon een mooi land. FRIET(stoofvlees) whoops. Belgen kunnen wel heel grof zijn, maar daar kunnen de Nederlanders ook wat van. Op welke manier zijn we dan grof ? En ik veronderstel dat je dicht tegen de grens aan woont als je dialect een mix is tussen Vlaams & Nederlands (Waar dan ergens ?) Ik woon in het zuiden van de provincie Noord-Brabant dus 5/10 minuten van de grens af. In de stad Tilburg. De puppy cursus van mijn hond was zelfs in België
|
|